وبلاگ شخصی علی فاتحی

طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات

وبلاگ شخصی علی فاتحی

طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات

وبلاگ شخصی علی فاتحی

با سلام
علی فاتحی هستم ، وبمستر و طراح وب

ایمیل : ali.fatehi70@gmail.com
اینستاگرام : alifatehi70
تلگرام: alifatehi70

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۰۰، ۱۱:۰۷ - آلپ صنعت
    عالی

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

گروه فناوری سازه پلاس، با تجربه موفق چندین ساله، در زمینه خدمات مهندسی آنلاین و ارائه محصولات آزمون نظام مهندسی و همچنین کلیدواژه برای منابع آزمون نظام مهندسی کلید واژه آزمون نظام مهندسی و همچنین فیلم‌ آموزشی مهندسی اقدام به راه اندازی خدمات آگهی و نیازمندی‌ها در حوزه صنعت ساختمان با نام فایند پلاس آگهی و نیازمندی‌های صنعت ساختمان کرده تا مهندسین ساختمان و فعالان ساخت و ساز بتوانند آگهی ساختمان نیازمندی های صنعت ساختمان محصولات، کالا و خدمات خود را معرفی کرده و در فضای کسب و کار جدید بفروش برسانند.

آگهی صنعت ساختمان

در سایت  هم آگهی رایگان ثبت کنید، هم کسب و کار خودتون رو معرفی کنید. تنها سایت با ترکیب سایت نیازمندی‌ها و سایت دایرکتوری در حوزه صنعت ساختمان و اگهی صنعت ساختمان نگاه تخصصی به نیازمندیهای صنعت ساختمان و کسب و کارهای مهندسین و صنعت ساختمان می‌باشد.

نیازمندیهای ساختمان

برخی از دسته بندی های فایند پلاس از قبیل: تبلیغات مصالح ساختمانی، خدمات نظام مهندسی ساختمان، استخدام و کاریابی، رویدادهای صنعت ساختمان و... می‌باشد.

ورود به سایت findplus.ir

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۷ ، ۲۲:۴۸
علی فاتحی

با سلام خدمت دوستان عزیز

 امروز میخواهیم نرم افزار واتس اپ رو برای ویندوز ۸ به بالا برای شما معرفی کنیم

با توجه به اینکه نرم افزارهایی مانند تلگرام که بسیار محبوب و خوب بودند از طرف کشور ایران مسدود شدهو نیازهای مردم ارتباط با هم نیاز به یک نرم افزار قوی و پر کاربرد دارد نرم افزار واتس اپ تقریبا نتوانسته چیزی که نیاز مردم هست رو فراهم کند

امروز میخوایم لینک دانلود نرم افزار واتس اپ نسخه دسکتاپ را برای شما به اشتراک بگذاریم


https://www.whatsapp.com/img/fb-post.jpg


WhatsApp واتس آپ نام مسنجر محبوب که طرفداران زیادی در بین کاربران ایرانی نیز دارد به تازگی نسخه رسمی برای کامپیوتر را عرضه کرده است ، قبلا شما می بایست توسط شبیه ساز اندرویدی اقدام به نصب واتس آپ روی کامپیوتر می کردید ولی با ارائه نسخه ویندوزی شما به راحتی و بدون ابزار ثانویه می توانید مسنجر محبوب واتس آپ را روی کامپیوتر خود داشته باشید. توسط مسنجر واتس آپ به راحتی قابلیت برقرار یتماس صوتی ، متنی و ویدیویی را دارا خواهید بود ، واتس آپ دارای سرعت بالایی می باشد و همین امر باعث افزایش محجبوبیت این مسنجر شده است ، همچنین شما قابلیت ارسال استیکر ، فایل و عکس و صوت و ویدیو را به دوستان خود خواهید داشت. نرم افزار دارای رابط کاربری بسیار زیبایی می باشد و به راحتی می توانید با ان ارتباط برقرار کنید. همچنین قابلیت سینک با نسخه اندروید و آیفون را دارا می باشد و قابلیت دریافت پیام های گوشی در نسخه ویندوز را دارا می باشید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۰۰
علی فاتحی