وبلاگ شخصی علی فاتحی

طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات

وبلاگ شخصی علی فاتحی

طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات

وبلاگ شخصی علی فاتحی

با سلام
علی فاتحی هستم ، وبمستر و طراح وب

ایمیل : ali.fatehi70@gmail.com
اینستاگرام : alifatehi70
تلگرام: alifatehi70

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۰۰، ۱۱:۰۷ - آلپ صنعت
    عالی

۵ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

در فاصله یک روز مانده به شب یلدا بازار میوه به طور معمول با تقاضای بیشتری روبرو می‌شود و معمولا برخی اقلام هم که به این مناسبت تقاضا و مصرف‌شان بالاتر می‌رود، قیمت‌شان افزایش می‌یابد. اما آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت بیشتر  اقلام تغییر چندانی نکرده و از ثبات نسبی برخوردار است.

در این زمینه رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفته که قیمت میوه‌های پر مصرف شب یلدا هیچ تغییری نسبت به سال گذشته نکرده و فقط پرتقال و هندوانه نسبت به سال گذشته به شدت کاهش قیمت داشته‌ است که قیمت منطقی این محصولات در بازار مصرف نهایتا باید ۳۵ درصد بیشتر از عمده‌فروشی باشد.  

در میان محصولات مختلف میوه، در ردیف اول هندوانه و انار و بعد هم نارنگی، پرتقال، خرمالو، موز، خیار و سیب از بیشترین مصرف برخوردارند که به دلیل تولید و عرضه کافی و متعادل آن‌ها در بازار، قیمت این محصولات افزایشی نداشته است.    

در میان اقلام پر مصرف میوه، هر کیلوگرم انار درجه یک ۴۰۰۰ تومان، ‌هندوانه کیلویی ۱۰۰۰ تومان، ‌خرمالو کیلویی ۳۰۰۰ تومان، موز کیلویی ۴۰۰۰ تومان، نارنگی کیلویی ۴۵۰۰ تومان، سیب قرمز کیلویی ۴۵۰۰ تومان و پرتقال درجه یک کیلویی ۵۰۰۰ تومان در مغازه‌های سطح شهر عرضه می‌شود.  

در میان سایر اقلام مختلف میوه گلابی کیلویی ۱۰ هزار تومان، انبه ۱۰ هزار تومان، انگور کیلویی ۴۰۰۰ تومان، گریپ فروت کیلویی ۳۰۰۰ تومان و هر کیلوگرم کیوی ۴۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

همچنین در بازار تره‌بار، هر کیلوگرم سیب زمینی و پیاز به ترتیب ۲۰۰۰ و ۱۵۰۰ تومان عرضه می شوند. ‌همچنین گوجه فرنگی کیلویی ۴۰۰۰ تومان، فلفل دلمه‌ای کیلویی ۳۰۰۰ تومان، کدو و بادمجان کیلویی ۲۰۰۰ تومان است. هر کیلوگرم کاهو و هویج نیز ۲۰۰۰ تومان قیمت دارد. 

 
قیمت انواع میوه در آستانه شب یلدا 
 
قیمت انواع میوه در آستانه شب یلدا
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۵ ، ۰۹:۵۳
علی فاتحی

خبرگزاری ایسنا: رئیس مجلس شورای اسلامی از موافقت دولت با تعطیلی هشتم ربیع‌الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) خبر داد.

در جریان رفع ایرادات شورای نگهبان از لایحه احکام دایمی برنامه‌های توسعه کشور، بند الحاقی 6 ماده 41 این لایحه که در آن پیش‌بینی شده بود هشتم ربیع‌الاول سالروز شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) و آغاز امامات حضرت ولی‌عصر (عج) به عنوان تعطیل رسمی تعیین می‌شود مورد بررسی قرار گرفت و رئیس مجلس گفت که این ایراد مرتفع شده زیرا پیش از این شورای نگهبان ایراد اصل 75 (بار مالی) به این لایحه گرفته بود که دولت و آقای روحانی اعلام کردند مصوبه موافق هستند لذا اشکال اصل 75 این مصوبه مرتفع می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آذر ۹۵ ، ۰۹:۵۱
علی فاتحی

بهبود تجارت با سئو

سئو سایت در جهت بهبود بازاریابی آنلاین کسب وکار و تجارت شما می باشد که از طریق منطبق کردن سایت با الگوریتم های گوگل باعث می شود سایت شما توسط مشتری دیده شود. هدف سئو سایت افزایش ترافیک می باشد که در جهت کسب سودآوری بیشتر برای شما خواهد بود. سئو سایت، فرآیندی است که با استفاده از ترکیب تکنیکهای برنامه نویسی، محتوای سایت و عوامل خارجی تاثیر گذار در رنکینگ گوگل و استفاده از علم سئو سایتباعث افزایش ترافیک و بازدید سایت شما خواهد شد. اصول سئو سایت ، آیتم های متعددی را درون و خارج از سایت شامل می شود که در نتیجه امر سئو سایت در کلمه کلیدی خاص را نتیجه می دهد. بازاریابی اینترنتی در مجموعه های خود سئو را به عنوان فاکتوری اساسی لحاظ می نماید تا ترافیک کاربران را از سمت موتورهای جستجو بویژه گوگل دریافت نمایند. سئو سایت یا همان عبارت بهینه سازی سایت همگام با بهبود رنکینگ شما می باشد که نمایش سایت در صفحه اول گوگل را منجر می گردد. تا زمانی که کاربران به سایت شما ورود ننمایند اهداف تجاری و بازرگانی شما تامین نمی گردد لذا بدین منظور اصول سئو سایت کمکی در این جهت به صاحبان سایت می نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آذر ۹۵ ، ۱۱:۵۵
علی فاتحی

کدام منابع را برای آزمون دکتری و کارشناسی ارشد سراسری، آزاد و وزارت بهداشت مطالعه کنیم؟



http://up.vbiran.ir/uploads/35714148111964718503_photo_2016-12-07_15-38-45.jpg

 

با نگاهی که به جستجوی یک هفته اخیر  موتور جستجوی گوگل بیندازیم متوجه می شویم اکثریت داوطلبان آزمون دکتری برای ثبت نام آزمون دکتری موارد زیر را جستجو کرده اند پرسش هایی که در مقطع زمانی کنونی از دید داوطلبان آزمون دکتری مطرح است عبارتند از:

زمان ثبت نام دکتری

ثبت نام آزمون دکتری 96

زمان آزمون دکتری 96

زمان ثبت نام آزمون دکتری 96

ثبت نام دکتری 95 دانشگاه آزاد

زمان برگزاری آزمون دکتری 96

زمان ثبت نام دکتری 96

ثبت نام دکترا 95

زمان برگزاری آزمون دکتری 95-96

زمان ثبت نام آزمون دکتری

ثبت نام آزمون دکتری 96

ثبت نام آزمون دکتری 95 دانشگاه آزاد

ثبت نام دکتری 96

آزمون دکتری دانشگاه آزاد 95

ثبت نام دکترا 95

 

 

لذا با توجه به این مهم  سنجش امیرکبیر جهت آسایش و انتخاب درست این داوطلبان عزیز در انتخاب منابع مطالب زیر را به نگارش درآورده است.زمان ثبت نام از روز 3 شنبه 16 آذرماه شروع می شود و لازم است که داوطلبان جهت ثبت نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۹۵ ، ۱۷:۳۹
علی فاتحی

دانلود انیمیشن ماشین ها 3 – Cars 3 2017

Cars 3 2017

ماشین ها 3 – Cars 3 2017 نام انیمیشنی ماجراجویی و کمدی میباشد که به کارگردان برایان فی (Brian Fee) و نویسندگی ماشین ها 3 به عهده دنیل گریسون میباشد. داستان انیمیشن Cars 3 2017 در زمان حال اتفاق می افتد مک کوئین بزرگ جایگاه خود را متزلز میبیند و با ورود ماشین های پیشرفته و بروز احسال خطر کرده است، مک کوئین میبایست سخت خود را تمرین دهد و امادگی مسابقه بزرگ را داشته باشد تا جایگاه فعلی خود را از دست ندهد. مک کوئین میبایست از مارلین کمک گرفته و روش های نوین را یاد بگیرد. حال باید دید این قهرمان با چالش های روبه رو چه خواهد کرد. با پارسی دانلود همراه باشید.

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آذر ۹۵ ، ۱۹:۳۴
علی فاتحی