وبلاگ شخصی علی فاتحی

طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات

وبلاگ شخصی علی فاتحی

طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات

وبلاگ شخصی علی فاتحی

با سلام
علی فاتحی هستم ، وبمستر و طراح وب

ایمیل : ali.fatehi70@gmail.com
اینستاگرام : alifatehi70
تلگرام: alifatehi70

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۴ تیر ۰۰، ۱۱:۰۷ - آلپ صنعت
    عالی

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

سئو رایگان | سئو | آموزش سئو و بهینه سازی سایت

www.3eo.ir/سئو-رایگان/
رایگان داریم تا رایگان...! سئو سایت مسئله ای حیاتی برای هر سایتی محسوب میشه و لازمه که بر روی هر سایتی انجام بشه، حالا چه بهتر که رایگان هم باشه! البته.
بدون شک سئو و بهینه سازی وب سایت یک امر برای هر وب سایتی است. در همین راستا مجموع سئوفاکس تصمیم به سئو رایگان وب سایت های معتبر گرفته است.
این وب سایت دارای یک ابزار رایگان قدرتمند سئو می باشد که برای آنالیز بک لینک ها بسیار مفید و قابل توجه می باشد. موتور جستجوی این سایت خلاصه ای از تمامی ...

سئو رایگان | سئو ارزان

https://seoarzan.ir/category/سئو-رایگان/
سـئـوی رایـگـان تـیـم سـئـو ارزان قصد دارد تـنـها در مـدت زمـانـی مـحـدود اسـپـانـسـر وبـسـایـت های شمـا گـردد … تـیـم سـئـو ارزان جـزو ۵ شـرکـت بـرتـر سـئـو در ایـران و ...

سئو رایگان | سئو

www.seomavi.net/seo-free/
Jul 10, 2016 - 6 سایت سئو رایگان seo free. ... سلام سئو سایت ماوی مفتخر است که را به صورت مشاور و گفتن نکات کلیدی بهینه سازی سایت در اختیار شما قرار دهد ...
با استفاده از ابزار تست سئو، سایت خود را بهینه کنید. ابزار قدرتمند با کارایی بالا برای بهنیه سازی سایت برای موتور های جستجو. سئوی سایت خود را شروع کنید.
سئو رایگان و خدمات سئو که به صورت رایگان صورت می گیرد توسط رضا شیرازی متخصص سئو داخلی و خارجی در این بخش توضیحات داده شده است.
Rating: 4.2 - ‎154 votes
Feb 25, 2017 - با سلام، احمد بالوی پور هستم و از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی صفحات وب سایت، سئو SEO و بهینه سازی سایت و ارائه خدمات دامنه، هاستینگ ...
گروه کامپایلر تصمیم به ارائه خدمات سئو سایت به صورت رایگان و مجانی برای هموطنان ایرانی و وب سایت های فارسی زبان گرفته است . خدمات رایگان سئو سایت گروه ...
سئو ابزار مجموعه ای از بهترین ابزار های سئو برای وب سایت. سئو ابزار رایگان است و به راحتی قابل استفاده. برخی از ابزار های ما شامل سایت مپ ساز اکس ام ال، بک ...

۴۶ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۱۱
علی فاتحی

دوستان عزیزم در این مقاله بی نظیرترین تکنیک های ساخت بک لینک را معرفی می کنم. اگر مقالات من را دنبال کرده باشید بارها با عبارت آسمان خراش مواجه شده اید و می دانید که این نام الگوریتم های خاص سئو امیر قمصری است. امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیرد و به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید. می دانم به زودی این مقاله فوق العاده مفید و ارزشمند هم مثل تمام مقالات دیگر سایت نیوسئو و امیر قمصری در سایت های سئو، خبری و … منتشر می شود و بعضا حتی به اسم خودشان منتشر می کنند اما امیدوارم در محتوا دست نبرند تا همه از این تکنیک های ناب استفاده کنند.
دوستان عزیزم بدانید که این مقاله قطعا بسیاری از سئوکاران را خشمگین می کند، چرا که آنها فکر می کنند همه چیز را باید برای خود نگاه دارند و نکته ای را به کسی آموزش ندهند در حالیکه راز موفقیت امیر قمصری و بیش از 100 برابر شدن سرمایه او در سه سال صداقت در کار و آموزش و خدمت به دیگران است …

برویم سر این تکنیک های ناب :
تولید محتوا، بهتر از بهترین!

در این تکنیک باید سعی کنید محتوایی را منتشر کنید که بتوانید با آن ضربه سختی به بهترین رقبای خود بزنید.
برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:
انتخاب کلمات کلیدی که می خواهید در آن ها رتبه به دست بیاورید.

تک تک کلمات کلیدی که انتخاب کردید را در گوگل جستجو کنید تا متوجه شوید که کدام رقیب رتبه نخست را دارد. به این ترتیب سرسخت ترین رقبای خود را در هر عبارت کلیدی پیدا خواهید کرد.
به محتوای منتشر شده در سایت قوی ترین رقیب خود نگاهی بیاندازید و به این موضوع فکر کنید که چطور می شود محتوایی بهتر از آن تولید کنید. آیا نکته ای است که بتوانید برای بهبود و ارتقاع محتوا استفاده کنید؟ نقاط قوت و ضعف محتوا چیست؟
دست به تولید محتوای برتر بزنید و آن را در سایت خود منتشر کنید.
سایت هایی که به رقبای شما لینک داده اند را پیدا کنید. برای این کار می توانید از ابزارهای سئو سایت استفاده کنید که قبلا معرفی کرده ام. همچنین سایت های قدرتمند و مرتبطی که هنوز به رقبای شما بک لینک اختصاص نداده اند را پیدا کنید.
با استفاده از ایمیل با مالکان این سایت ها یا وبلاگ ها ارتباط برقرار کنید.
به عنوان مثال:
سلام حمید عزیزم
من مدتی بود که سایت/ وبلاگ تو رو مورد بررسی و جستجو قرار دادم و مقاله ای در رابطه با استراتژی های سئو سایت پیدا کردم. واقعا باید بگم مقاله بی نظیری بود و از خواندن اون بسیار لذت بردم.

اما نکته ای که خواستم بگم این بود که تو یک لینک به یک مقاله قدیمی در رابطه با فاکتورهای رتبه بندی گوگل اختصاص داده ای، البته من این مقاله را دوست داشتم چون واقعا ارزشمند بود. اما اگر دوست داری می تونی به این مقاله من که جدیدتر و به روزتر هست لینک بدهی.

این لینک مقاله است که می تونی برای اطمینان بررسی کنی. [link]
این مقاله می تونه مطلب تو رو ارزشمندتر از قبل بکنه. به هر حال، امیدوارم همچنان کارت رو عالی انجام بدی و موفق باشی.
ممنونم,
امیر
همانطور که می بینید با صراحت درخواست بک لینک مطرح نمی شود. شما هم باید در پیام ارسالی خود اندکی دقت و احتیاط کنید و از درخواست صریح لینک خودداری کنید.


آموزش ساخت بک لینک با 17 تکنیک آسمان خراش

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۰۷
علی فاتحی

soft98

نرم افزار Windows Loader 2.2.2 جهت قانونی کردن ویندوز سون .قطعا اگر شما هم از ویندوز ۷ یا نسخه های ویندوز سرور ۲۰۰۸ استفاده می کنید با مشکل فعال سازی آن ها رو به رو خواهید بود و باید از آن ها به صورت ۳۰ روزه استفاده کنید.

Windows Loader نرم افزاری است که از تمامی نسخه های ویندوز۷ و ویندوز سرور ۲۰۰۸ پشتیبانی می کند و قادر است تا آنها را به نسخه ی کاملا قانونی تبدیل کند. با اینکار دیگر نیازی نیست که نگران مشکل فعال سازی ویندوز خود باشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows Loader :
  •  توانایی اجرا به صورت کاملا مجزا
  • قابلیت پشتیبانی از تمامی زبان های ویندوز
  • دارای توابعی جهت نصب بدون دخالت کاربر
  • قابلیت استفاده برای فعال سازی اولیه
  • توانایی تشخیص خطاها و رفع آن ها هنگام نصب
  • پشتیبانی از پارتیشن های مخفی
  • تست شده بر روی انواع نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی
  • تست شده بر روی انواع نسخه های خانگی ، اداری ، سرور و…
  • فعال سازی ویندوز بدون استفاده از هسته ی آن (بدون نیاز به کرک کردن هسته)
  • فعال سازی بدون پردازش های اضافه
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۴۸
علی فاتحی
صفحه نخست قالب وردپرس ووکامرس / فروشگاهی قالب همکاری در فروش ماوی نسخه ۴٫۲ … حل مشکل نمایش صفحات دانلود و آرشیوها در مرورگر اوپرا و موزیلا(اصلاح) ۳- رفع ۴ …

دانلود قالب همکاری در فروش ماوی – دهکده دانلود

villagedownload.ir/2016/10/07/دانلودقالبهمکاری-در-فروشماوی/
۱۶ مهر ۱۳۹۵ ه‍.ش. – صفحه نخست قالب وردپرس ووکامرس / فروشگاهی قالب همکاری در فروش ماوی نسخه ۴٫۲ … حل مشکل نمایش صفحات دانلود و آرشیوها در مرورگر اوپرا و …
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۳۴
علی فاتحی


معرفی اپ یونیورسیتی؛ اپلیکشنی برای امور دانشگاهی

به قول معروف دانشجو رستم است و یک دست اسلحه؛ سلاحی از جنس کاغذ که همیشه به همراه بسیاری از ما هست و برای یادگیری بهتر، چکیده اطلاعات تدریس شده را در آن یادداشت می کنیم.

البته برخی اوقات هم پیش می آید که آموزه های اساتید نیز کامل و جامع نباشند و برای فهم بهتر دروس، مجبور به استفاده از جزوه و کتاب های دیگر می شویم. اما در برخی مواقع پیدا کردن یک جزوه خوب یا کتابی جامع هم آنقدرها کار آسانی نیست.

در فضای اینترنت هم خیلی خوب نمی شود با گوگل کردن نام دروس به جزوه ها یا فایل پی دی اف کتاب های مختلف دست پیدا کرد. بنا بر این، عالی می شد اگر دانشجویان می توانستند به صورت یک جا به همه جزوات و کتاب های درسی دسترسی داشتند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۴۱
علی فاتحی